Wybrane bankomaty aktywnie wspomagają akcje marketingowe obecnie prowadzone przez Bank BGŻ. Zwracając się do klientów po imieniu proponują im skorzystanie z najlepszego na rynku Konta osobistego z premią czy kredytu gotówkowego.

W Banku BGŻ trwa pilotażowa akcja mająca na celu wykorzystanie kilkudziesięciu wybranych bankomatów jako kanału sprzedażowego. Klienci korzystający z bankomatu Banku BGŻ są informowani o specjalnie przygotowanej dla nich ofercie Banku.

? Akcja wzmocni prowadzone obecnie przez nas kampanie promocyjne. Dotąd banki działające w Polsce korzystały z tego kanału dotarcia do klienta bardzo rzadko. Oczekujemy, że dzięki takim działaniom informacja o naszych bardzo konkurencyjnych produktach trafi do jeszcze szerszego grona klientów i akcja okaże się bardzo efektywna – powiedział Tomasz Zyśko, dyrektor zarządzający ds. sprzedaży w Banku BGŻ.

Po włożeniu karty do bankomatu, za pomocą specjalnej aplikacji,  następuje autoryzacja pozwalająca sprawdzić czy dla danego klienta została przygotowana specjalna oferta.   W tym czasie klient wybiera transakcję, którą chce zrealizować w bankomacie. Możliwe są trzy propozycje dla użytkownika:  oferta pre-approved kredytu gotówkowego, oferta kredytu gotówkowego bez prowizji dla klientów Banku BGŻ, oferta konta z premią dla klientów Banku korzystających z kart debetowych dodatkowych, ale nie posiadających konta osobistego oraz klientów innych banków.

W przypadku zainteresowania zaproponowaną ofertą, pojawi się możliwość pozostawienia numeru telefonu na który oddzwoni pracownik Banku w ciągu 48 godzin. Jeśli klient nie będzie zainteresowany propozycją wówczas nastąpi realizacja  żądanej  transakcji.

Akcja realizowana jest w 46 wyselekcjonowanych bankomatach Banku BGŻ na terenie całego kraju. Potrwa do połowy czerwca.

Źródło: Bank BGŻ

Dodaj komentarz