Proama to stosunkowo nowe towarzystwo ubezpieczeniowe, które pierwsze kroki na polskim rynku stawiało w 2011 roku, jednakże od tego czasu staje ono na jak najwyższym poziomie, aby zyskać zadowolenie swoich klientów. Wśród cech wyróżniających Proama od innych towarzystw jest zaoferowanie swoim klientom Osobistych Doradców, a także bardzo atrakcyjną zniżkę bonus-malus, która wynosi aż do 70% i jest skierowana do ubezpieczonych kierowców. Zakup ubezpieczenia może odbyć się przy użyciu Internetu, telefonu bądź bezpośrednio u agentów. Na chwilę obecną ponad milion klientów zaufało Proama, a szacuje się, że towarzystwo zlikwidowało już ponad 60 000 szkód. Oferta została przygotowana zarówno dla klientów indywidualnych, jak również małych oraz średnich przedsiębiorstw.

UBEZPIECZENIE SAMOCHODU
OC – obowiązkowe ubezpieczenie dla posiadaczy pojazdów mechanicznych, dla bezwypadkowych kierowców nawet 70% zniżki. Wsparcie Assistance przez całą dobę.
AC – ubezpieczenie chroni od wszystkich ryzyk związanych z uszkodzeniem oraz kradzieżą samochodu, dla kierowców bezwypadkowych możliwa nawet 70% zniżka.
Super Assistance – wsparcie w sytuacji awarii oraz kradzieży pojazdu, które działa zarówno na obszarze Polski, jak i Europy. Oferuje między innymi samochód zastępczyni na 7 dni, holowanie (bez limitu kilometrów w Polsce), nocleg, itd.
Autoszyby – ubezpieczenie finansuje naprawę oraz wymianę szyb, których awaria może być spowodowana zarówno osobami trzecimi, jak i siłami natury.
Midi Assistance – pomoc w przypadku nieoczekiwanych zdarzeń na drodze w Polsce, wśród których zaliczamy brak paliwa, awarię, konieczność holowania, itd. Zapewnienie samochodu zastępczego na 3 dni oraz noclegu.
NNW Komunikacyjne – ochrona kierowcy oraz pasażerów przed skutkami nieszczęśliwych wypadków, działa na terenie Polski oraz wybranych państw Europejskich.
NNW Domowe – ochrona właściciela ubezpieczonego samochodu wraz z rodziną w wypadkach niezwiązanych z korzystaniem z pojazdu.
Rzeczy osobiste – ubezpieczenie pomaga w przypadku kradzieży rzeczy osobistych znajdujących się w samochodzie.

UBEZPIECZENIE DOMU I MIESZKANIA
OC – ochrona odpowiedzialności cywilnej z możliwością zwiększenia oferty o Assistance, które obejmuje pomoc hydraulika oraz ślusarza i naprawdę sprzętów RTV i AGD.
OC w życiu prywatnym – ubezpieczenie wypłaca odszkodowanie w wybranych sytuacjach, kiedy osoba ubezpieczona wyrządzi krzywdę osobom trzecim.
Rzeczy osobiste poza miejscem ubezpieczenia ?obejmuje rzeczy osobiste, które nie znajdują się w ubezpieczonym domu bądź mieszkaniu, a będące przedmiotem rabunku czy kradzieży. Działa na całym świecie i obejmuje takie rzeczy jak telefon, laptop, klucze, biżuterię, itd.

UBEZPIECZENIE OSOBOWE
NNW – ubezpieczenie chroni od nieszczęśliwych wypadków, które mają miejsce zarówno w domu, jak i w pracy. Działa 24 godziny na dobę oraz obowiązuje na całym świecie.
NNW – Pakiet dla dziecka – ubezpieczenie zostaje dopasowane do indywidualnych potrzeb, a przedział wiekowy chronionych dzieci to od 0 do 26 roku życia. Specyfiką jest pomoc w przypadku śmierci rodziców, pobytu w szpitalu, itd.

UBEZPIECZENIE PODRÓŻY
Proama posiada szeroki, indywidualnie dopasowany zakres ubezpieczeń zarówno dla osób podróżujących samotnie, jak i z rodziną oraz przyjaciółmi. Ubezpieczenie obejmuje zarówno wakacje w Polsce, jak i na całym świecie. Wśród charakterystycznych cech wyróżnimy na pewno pomoc lekarską oraz leczenie szpitalne, ubezpieczenie Assistance, wypłacenie odszkodowania w przypadku utraty sprzętów do uprawiania sportu oraz rzeczy osobistych i wiele innych.

UBEZPIECZENIE FIRMA
Ubezpieczenie mienia – chroni przed zdarzeniami losowymi, jak na przykład powodzie, huragany, wandalizm, itd.
Ubezpieczenie OC – ochrona odpowiedzialności cywilnej.
Dodatkowa ochrona:
– Assistance dla firm – obejmuje pomoc techniczną oraz medyczną, usługi concierge oraz usługi z zakresu informatyki,
– Telefoniczna asysta prawna – pomoc oraz przydatne wskazówki dla ubezpieczonego odnośnie ochrony interesów prawnych osoby ubezpieczonej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej.

KONTAKT
Wszystkie pytania oraz wątpliwości rozwieje Ogólnopolski Oddział Obsługi Klienta w godzinach od 8:00 do 18:00 od poniedziałku do piątku – telefon: 815 815 815.

Adres do korespondencji:
Ul. Szeligowskiego 6
20-883 Lublin

Email:
Obsługa klienta – doradcy@proama.pl
Likwidacja szkód – szkody@proama.pl

Inspektor Ochrony Danych – Krzysztof Wyderka
Email – iod@generali.pl